Alfabetisk liste over FILNAVNE på FOTOS : GU

ALFABETISK LISTE OVER FILNAVNE PÅ FAMILIEFOTOS mm

GUDRUN……
gudrun1908 = Atelierfoto af lille baby Gudrun. Foto Jørgensen, Vejle, u.å. - Bagpå skrevet af ? “Gudrun ½ Aar”. (filmappe AliceBedaGudrun - Gudrun alene) --- ligger i blå papkasse “Alice”

gudrun1909 = Atelierfoto af lille Gudrun. Foto Kihlstrøm, København Ø.  u.å. - Bagpå skrevet af Alice “Gudrun” og af ? “Oktober 1909”. (filmappe AliceBedaGudrun - Gudrun alene) --- ligger i blå papkasse “Alice”

gudrun19191920 = Atelierfoto af stor pige Gudrun. Foto Kihlstrøm, København Ø.  u.å. - Bagpå skrevet af Alice “Gudrun omkr.1919-1920?”. (filmappe AliceBedaGudrun - Gudrun alene) --- ligger i blå papkasse “Alice”

gudrun1925 = Amatørfoto af ung pige Gudrun i have.  - Bagpå skrevet af Alice ? “Gudrun 17 AAr 1925 Bagsværd” og af Alice “I Elly Andersens Kolonihave (E.A.var paa mors kontor)”. (filmappe AliceBedaGudrun - Gudrun alene) --- ligger i blå papkasse “Alice”
gudrun1937 = Profess.fotoportræt af Gudrun. Fotograf “????”– bagpå skrevet af Alice “Gudrun – et par dage før sit Bryllup 1937”. – (filmappe ABG – Gudrun alene) – ligger i gul papkasse “Alice”
gudrunalice1912b = Amatørfoto fra stue med Gudrun ca.5år  og baby Alice . u.fotografnavn og  u.å. - Bagpå skrevet af Alice “Gudrun med Alice i Spisestuen i Willemoesgade 51 iv ca 1911- 1912” . (filmappe lillefamilie) --- ligger i blå papkasse “Alice”
gudrunbarn = Atelierfoto trykt på postkort af lille Gudrun. Uden fotografnavn og år. – skrevet bagpå af Alice “Gudrun Holtet” – (filmappe ABG – Gudrun alene)  --- ligger i gul papkasse “Alice”

gudrunca1aar = professionelt atelierfoto frafotograf "Jørgensen, Vejle, Nørregade 16" af mindre barn der står i en stol - bagpå skrevet af Astrid(?): "Gudrun" -(filmappe ABG - Gudrun alene) --- ligger i blå tidsskriftkassette nr.11 "Gudrun og Harvey" (stammer fra Gudruns bo - løse fotos fra Tenerife-albummet)

gudrunca1aarifrakke= professionelt atelierfoto fra fotograf "R.K.Larsen, Vejle" af mindre barn i vinterfrakke/slag - bagpå skrevet af Astrid(?): "Gudrun" - (filmappe ABG - Gudrun alene) --- ligger i blå tidsskriftkassette nr.11 "Gudrun og Harvey" (stammer fra Gudruns bo - løse fotos fra Tenerife-albummet)

gudrunca3aar= professionelt atelierfoto fra fotograf "Kihlstrøm" (bagpå stemplet: Wilh. Kihlstrøms Atelier, 27 Østerbrogade, København Ø) af lille glad pige med2 sløjfer i håret - bagpå skrevet af Astrid(?): "Gudrun" - (filmappe ABG - Gudrun alene) --- ligger i blå tidsskriftkassette nr.11 "Gudrun og Harvey" (stammer fra Gudruns bo - løse fotos fra Tenerife-albummet)

gudruncahalvtaar = professionelt atelierfoto (men fotografnavn afskåret) af lille barn - bagpå skrevet af Astrid(?): "Gudrun" - (filmappe ABG - Gudrun alene) --- ligger i blå tidsskriftkassette nr.11 "Gudrun og Harvey" (stammer fra Gudruns bo - løse fotos fra Tenerife-albummet)

gudrunharvey1946 = lille amatørfoto af Gudrun og Harvey med hunden Dodd på en trappe i en have - bagpå skrevet af Gudrun(? - 2 skrifter!) "Aggersbg(?) - Sommeren 1946" og "Harvey Gudrun og Dodd" - (filmappe ABG - Gudrun og Harvey) --- ligger i blå tidsskriftkassette nr.11 "Gudrun og Harvey" (stammer fra Gudruns bo - løse fotos fra Tenerife-albummet)

gudrunharveyjeangeorge = lille amatørfoto af Gudrun og Harvey med 2 herrer i park - bagpå skrevet af Gudrun(?): "Jean. Harvey - Gudrun George" - (filmappe ABG - Gudrun og Harvey) --- ligger i blå tidsskriftkassette nr.11 "Gudrun og Harvey" (stammer fra Gudruns bo - løse fotos fra Tenerife-albummet)

gudrunoglillealice = Atelierfoto af Gudrun og Alice (ca.2-3år?, dvs.ca.1913-14?). Foto Vilh.Kihlstrøm, København Ø. -Bagpå skrevet af Alice “Gudrun og Alice” (filmappe AliceBedaGudrun) --- ligger i blå papkasse “Alice”
gudrunoglillealice1912 = Amatørfoto fra stue med Gudrun ca.5år  og baby Alice . u.fotografnavn og  u.å. - Bagpå skrevet af Alice “Gudrun og Alice i Spisestuen i Willemoesgade 51 iv ca 1911- 1912” . (filmappe lillefamilie) --- ligger i blå papkasse “Alice”

gudrunyelvarosaca3aar= professionelt atelierfoto fra fotograf "Kihlstrøm" (bagpå stemplet: Wilh. Kihlstrøms Atelier, 27 Østerbrogade, København Ø) af lille glad pige med2 sløjfer i håret og 2 damer - bagpå skrevet af Astrid(?): "Yelva, Rosa, Gudrun" - (filmappe lille familie) --- ligger i blå tidsskriftkassette nr.11 "Gudrun og Harvey" (stammer fra Gudruns bo - løse fotos fra Tenerife-albummet)

HISTORIERNE
ÅRSTALLENE
STEDERNE

HOVEDSIDE
cop.Anne-Birgitte Larsson - siden er oprettet d. 3.3.2012 og sidst opdateret d. 17.6.2012